06 April 2010

Sejujur Mana Kata

Wah!! da masuk april da.. haha..
Hurm.. semalam birtday ayah aku..
first time ulang tahun kelahiran beliau aku takde di sisinya..
tapi apepon aku sempat wish oncall...
harap abah akan jadi ayah yang lebih baik lagi utk kteorg..
terlalu bnyk abah ngan mama berkorban utk kita adik beradik..
harap2 adik beradik aku yang lain takkan buat mereka kecewa walau dgn ape care sekali pon..
aku pon berharap aku takkan kecewakan mereka..
sekarang ni kita adik beradik jadi mcm ni sebab didikan abah ngan mama dari kecik hinggalah sekarang.. INGATLAH!! sebanyak mana kebaikan yang kita buat pada kedua ibu bapa kita takkan sama dengan setitis susu dan keringat mereka dalam membesarkan kita..

Nak ambik kesempatan ni gak utk minta maaf dengan mama dan abah sekiranya sepanjang tempoh membesarkan pais , pais ada buat dosa dengan mama dan abah samada sedar atau tanpa disedari.. harap halalkan segala makan minum.. bukan ape, kematian suatu yang pasti. cuma kita sebagai manusia tidak tahu bilakah kita akan nyawa dicabut..
So kalau terjadi apa-apa ruangan inilah akan jadi saksi dan untuk menjadi tatapan untuk semua.. kayh dah la tu.. hiba plak tulis bnde ni dgn layan lagu ' spring - sejujur mana kata '.. hahahaha..

Keyh masok crite bab laen plak..

Mlm tadi boleh aku mimpi dia plak?? aduyai.. aneh betul ar.. haha..
kalau lah mlm tadi aku buat solat sunat istikharoh , tiba2 mimpi dia plak , so maknanye tu jodoh aku ar.. tapi masalahnya aku tak buat solat sunat istikharoh pon.. rugi doh.. haha.. tapi kalau aku crite kat dia, mesti dia tak caye..
Tapi dia memanglah gadis idaman ' suatu masa dulu '.. hahahahahaha...
tapi orang cakap mimpi tu mainan tidur? aku setuju la gak.. sebab mcm lawak dowh kalau benda tu jadi realiti.. So aku anggap mimpi aku tu sebagai lawak jenaka yang aku dapat dalam mimpi.. tapi kalau jadi kenyataan pon apa salahnye.. haha.. merepek je laa weh..

No comments:

Post a Comment