30 October 2009

kecewa + frust

wah!! dah lame tak hantar entri...

minggu lepas jelas minggu menyebabkan aku kecewa gile la weh.
ape tak nye , pada 24 Okt lalu Red Giant (Selangor) kecundang di tangan Sang Penyu (Terengganu) 4-5 hasil kegagalan Nasriq Baharom menyempurnakan tendangan penalti ketika perlawanan sebenar 90 minit serta tambahan masa 30 minit berakhir dengan keputusan terikat 1-1 (agreget 2-2)sekaligus Selangor mengucapkan bye-bye kat Piala Malaysia.
dengan tambahan mase pon Selangor jelas tidak dapat merobek gawang Terengganu.
jentera serangan Selangor nampak sangat
hampeh! Taraguna! Useless!
aku awal² lagi masa saingan Liga Malaysia start aku memang dah benci kat Safee Sali tu.
tengok la cara dye maen pon.
macam orang takde tulang!
kalau sampah letak kat depan gawang gol pon ape sampah tu boleh buat
member laen sume aku tengok hempas-pulas-ganyah tenaga mereka.
tapi ape kesudahannye??
walau ape pon terjadi aku tetap darah Merah-Kuning.
SYABAS jugak la kepada Selangor kerana berjaya membawa pulang 3 piala musim ini (Piala Sumbangsih , Piala FA , Piala Liga Super)
aku ingat baru nak g stadium tengok kalau Selangor masuk final.
tapi.......

pada 25 Okt plak aku frust gle bhai.
Red Devil plak kalah dengan The Reds.
2-0 plak tu.. aduyai..
anyway aku respect RB.
dalam kenyataan beliau semasa sidang akhbar 2 hari sebelum game,
beliau mengatakan " kalau imbas game season lepas Liverpool pon menang dengan Man Utd tanpa kehadiran Steve. G & Torres".
dan game yang tersebut jelas player The Reds
membenarkan kata² tersebut.
abang aku bangge gle la tu.
nanti 7 Nov lawan dgn Chelsea plak..
adakah adk aku akan bangge spt abang aku??
hahaha..
kita tunggu dan lihat..

No comments:

Post a Comment