17 September 2009

kawan² vs sahabat²

Assalamualaikum kawan² dan sahabat² sekalian..

Beberapa hari sahaja lagi Syawal bakal menjelang.Aku gunakan kesempatan ini nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kat korang semua.

Jika sepanjang perkenalan kita aku ada buat salah kat korang.Segala perbuatan , tingkah laku , dan tindakan yang aku lakukan membuatkan korang kurang senang sampai terguris hati korang.Aku nak minta jutaan kemaafan dari hujung rambut ke hujung kaki serta memohon kemaafan batin dan zahir.Aku tidaklah sempurna untuk menjaga semua hati orang dan paling penting aku pun ada perasaan.Allah cipta kita semua sama yang ada perasaan.Kalau aku nak jaga hati orang lain tapi aku pun terseksa tak guna juga.Betul?Jadi pandai-pandailah kita buat sendiri menggunakan keupayaan sendiri.

Kepada kawan² dan sahabat² yang balik kampung, Selamat Jalan aku ucapkan.Aku doakan korang semua selamat sampai ke destinasi yang dituju dan selamat untuk kembali ke rumah semula.Semoga Allah memberkati sepanjang perjalanan tersebut.Berhati-hati di jalan raya.. Ingatlah orang yang tersayang.. ahaha..
Nanti kalau korang ada masa , jemput datang ziarah rumah aku.

No comments:

Post a Comment