23 November 2009

Selamat Tinggal ILPKL

Aku mula menjejakkan kaki di Institut Latihan Perindustrian Kuala Lumpur pada 6 Julai 2009.



Aku ambik course Industri Elektronik (I.E)



Inilah kelas yang setiap hari aku masuk.



Kelas banyak dan besar tapi pelatih sikit.



Enjoy gak pelatih sikit dalam satu kelas, takde ar serabot kepala otak.
ahah!



Projek-projek natang ni lah aku kene mengadap hari-hari.



Macam mane korg nampak serabot wayar-wayar lebih serabot lagi kepala otak aku nak buat bendalah nih!



Mata pon kene tajam bhai..



Silap baca jarum salah jawapan. Pening-pening!



Tapi kalau dapat buat satu-satu projek puas giler rase. Fuh!



Dan hari ni 23 Novembr 2009 kali terakhir aku menjejakkan kaki kat situ. Sebab aku dapat tawaran lain.



Selamat tinggal ILPKL! Kepada kawan-kawan semua mohon maaf kiranya sepanjang perkenalan kita aku ade buat salah dgn korang.InsyaAllah aku ingat korang sume. Minggu depan dah final. So GUDLUCK utk korg semua.
Assalamualaikum...

1 comment:

  1. peh!!
    mihat jadik orang KAREN siotttt!!!
    hebat 2..
    huhu

    ReplyDelete