22 November 2009

Singkatan ' TESCO '

Tesco adalah singkatan kepada Tessa Cohen, isteri kepada jutawan yahudi U.K. yang memiliki hypermarket tersebut. Jutawan ini amat kuat menyokong Zionist, Nazi, Yahudi, dan Israel melalui kekayaan beliau. Setiap duit(RM) yang kita belanjakan di Tesco umpama satu peluru yang kita sumbangkan kepada Israel untuk membunuh saudara-saudara Islam kita di Palestin. Tolong sampai-sampaikan kepada saudara-saudara serta kawan-kawan semua.. Mungkin ini saja jihad yang kita mampu buat setakat ini.. InsyaAllah .. Janji Allah sekecil-kecil amalan pun takkan terlepas dari pandangan-Nya.. wallahua'lam.

1 comment:

  1. aku da cakap kat mamat neyh..tp dye still beli kat situ gak..aku pown tk tawu nk ckp ape..hadoii..nnt kalau aku ckp lbey2 lak..dye kate aku bz body..tk psl2 nt bergadoh plak aku gan dyer..

    ReplyDelete