05 January 2010

Perutusan 2010 , YB Nas

assalamualaikum !!!!!!!!!!
akhernya aku dpt meng'online'kan sume yang patut..
agak lame menyepi disebabkan masuk tempat yang susah utk aku nk on air..
ahah 
LAME HABES!!!!

baru seminggu lbh bhai , tapi terase lame gak.
semua brg2 aku bwk tak cukup doh..
ubat - ubatan / baju / kasut... aarrrghhhhhh!!!!!!
dah ar aku tgh sakit ni.. nseb baek ade ubat telan , tu pon dah nak abes.
baju ade 3 helai je yg dbenarkan , nak beli fikir dwet plak..
fon plak seboleh - boleh rosak time ni ,
susah nak berhubung dgn bonda / ayahanda yg tercinta

naseb baek sume roomate aku ok
sorg dok sentul tp kelahiran kelantan , sorg lg segamat - johor , sorg lg pasir mas - kelantan , aku KL
tp aku rase terasing doh ble aku smbhyg dlm blk tuh , aduyai..
dlm blk tu aku sorg je course laen , dorg sume same

dah lah aku pnye jadual tahap gaban..
seboleh - boleh jumaat klas smpai pkul 6 ptg.
bistu aku nak blk cmne??
dah lah start klas pkul 8 pg setiap ari..
dorg plak klas lmbt , pastu jumaat free..
khamis tu dah bleyh cabot blk kmpg..
utk bdk2 kmpg , raye cine ni aku blk.

bdk kmpg time aku dah takde bru mcm2 program korg bwat an!!
shiall lah korg..
especially ayie AZIZ , ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
mcm ade konspirasi doh..
takpe tape..
naek lori turun bas ,
ade hari ......... ( lu pk lah sndri )
agagaga..

kat sni ade bnyk baju club yg terbaek bhai..
rase mcm nak bli jeh , rambang mate doh..
tp mslhnye ... ( duit oh duit , dmana kau duit )
abg aku klau tgk baju liverpool tu aku konfem dye bli..
dah lah smart gle babeng , adidas , tak de tulis carlsberg plak uwh..
( ntah betul ke tak aku eja tu , aku bukan peminum )
tp adk aku mst frust sbb kt sni baju chelsea yg smart tarak.
setakat tshirt roundneck je lah..

weyh !
brape bnyk da aku dah merepek.
tp merepek bkn yg bkn2 , semua info..
aku klau dah bercerita kalah wakil rakyat berdebat..
ahahah..
( berangan nak jadi YB  la weh.. )
nnt klau aku ade mse lg aku hantar lg ape yg patut..
bkn sng nak dpt peluang nak on air nih..
kayh.. chalow!!

No comments:

Post a Comment