24 December 2009

Pesanan Terakhir , 2009

salam sume .
ni mungkin entri aku yang terakhir aku tulis
utk tahun 2009 .
sebab tu banyak giler entri aku bulan dec ni ,
takot nnt jd apeape sekurang - kurangnya ada gak ilmu
yg korg dpt perolehi utk diamalkan .

esk 25hb dec aku dah nak btolak ke perak .
sbb saudara aku tunang ,
pastu trus aku g daftar uitm .

so , mungkin ble aku dh msok sne aku
dh jarang dpt hnta entri aku .

aku nak ambik kesempatan ni utk mohon maaf kat mmbe sume ,
doakan kejayaan utk aku.

lg satu aku nak pesan ,
nnt bile bile korg jmpe aku kat mane mane ,
tegur aku .
aku myb tak tegur korg sbb nnt
korg yg taknak akui yg aku pnah jd mmbe korg .

aku pasti rindu kat korg sume .
especially mmbe skampung / mmbe skolah .

aku pon doakan korg berjaya ,
insyaAllah ..

No comments:

Post a Comment