26 April 2011

Down Giler Rasa

Baru je habis paper structure ni. Tiada apa yang boleh dapat aku cakap kan, yang pasti paper tu aku confirm REPEAT. Lemah giler aku rasa. Lepas paper tadi terus chow keluar terus dari perkarangan kawasan. Aku taknak fikir apa dah. Aku malas nak cerita pasal benda tu dah. Seriously aku langsung tak boleh buat.

Huh! Tension bhai. Tension giler. Aku dah boleh berkira-kira untuk tambahkan sikit tenaga utk sem depan. Dorang cakap sem depan lagi berat subjek yang kena bawak. Jadi kalau sem depan berat ditambah dengan subjek structure ni? Allah je laa yang tahu kan.

Mungkin juga aku dipengaruhi dengan emosi sebelum masuk exam room tadi. Mungkin. Mungkin. Mungkin. Ye laa kan. Kita punya semangat nak belajar semalam, tiba-tiba jadi sebaliknya. Aduhh. Tension giler. Bengang rasa.

Dalam hal ni bukan aku taknak salahkan sesiapa, tapi kalau benda tu yang betul terjadi apa kita mampu buat lagi kann? Mungkin ade orang suka tengok kegagalan kita. Suka sangat. Orang mintak tolong tak bolehh. Takpe, takpe. Taknak aku cakap benda ni lagi.

Tadi masa nak kuwa bilik terserempak dengan alip, aku tengok muka dye tercengang pandang aku. Aku rase sebab dye nampak apa yang berlaku dalam exam room tadi. Aku hang. BLANK GILER. Benda yang aku ingat, tak ingat terus. HUH!!!! BENGANG GILER AKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Asal benda tu terjadi betul-betul beberapa jam sebelum exam? Cuba kalau boleh tangguh situasi tu kan bagus. Serius aku cakap. Aku frust giler. Frust sangat. Berani aku jamin aku repeat paper ni.

Sahabat aku semuanya, aku pasti dorang lepas. Mungkin ada yang dapat A. Takyah nak dorg cakap dorg repeat paper tu. Statement yang paling benci aku dengar. Sebab dorg semua pandai-pandai. Ada orang cakap aku boleh buat. Aku berani pertaruhkan nyawa kalau aku lulus paper tu. Takyah laa dorg nak bagi aku kata-kata semangat ke ape ke,cakap aku boleh buat laa. Aku tahu laa aku yang buat.

Kejayaan akan sentiasa mengiringi anda semua sahabatku~

1 comment:

  1. chill ar..bnde da lepas..usahe da ade..tawakal penting.jgn lupe doa..insyaAllah Allah tahu hambaNya yg ade usaha dan sambil usaha tk lupe kat Dia..

    ReplyDelete