28 May 2010

Sory sgt doh!!!

Aduyai.. letih bhai baru smpai dari kampung.. tapi gigihkan hati utk on9 semata-mata nak update blog sbb kes semalam..

pertama sekali , sory sgt2 kat ayie sbb smlm kau terpaksa balik naek bas.. sory gle doh bnde nak jadi sial.. gile tensyen aku smlm rase nak hayun je.. da lah krete problem pastu tgh call org kredit kering , pastu tgh msg kau kredit betul-betul tinggal RM0.00.. gle!!! gle!!! gle!! gle!!!

secondly , sory sgt kat tira , eka , echah tp especially tira sbb aku dah ckp dgn dye nak dtg balik.. tapi bnde dah jadi kann.. nak bwat mcm mane doh!! klau tak aku mmg nak bwk adik aku tu jmpe korg skali.. dye pon suke bila aku ckp nak ajak jmpe korg.. tp aduyai.. dugaan dugaan!!! lepak dgn dorg kejap gle..

dan aku ucap thanks gle kat fariz dan adeq sbb sanggup turun tolong aku.. dan ikot krete aku sampai kat rumah.. gle tensyen aku!! ish.. kalau korg takde tak tau lah aku.. ni lah penting berkawan.. bile susah dan senang sanggup bersama.. akan aku kenang jasa korg!! ni org ade kwn jadikan musuh.. pelik sial ada manusia mcm tu..

dan paling penting nak mintak maaf sgt2 n thanks sgt2 kat lea.. sbb fikir nak hantar lea balik rumah tp krete dah bwat hal terpaksa lea kene naek bas , lmbt plak tu.. aduyai.. sory taw.. thanks plak sbb dlm emosi nas yg celaru tu lea bnyk membuatkan nas tersedar dgn nasihat.. darah muda laa katakan.. tgh tensyen tu dah tak fikir apa dah , rasa nak redah je beli air tak pakai helmet.. tapi lea suroh pakai , terfikir ade gak org ambk berat pasal aku.. klau tak mmg nak redah je , ape nak jadi , jadilah.. tapi sepanjang perjalanan tu maybe lea ade terdengar nas mencarut.. tu mmg tak dpt nak elak.. ble tgh tensyen mmg semua bende keluar..

Hah! name-name yg tersenarai kat atas sory sgt2 + cumi..

1 comment: