05 February 2011

Tiket Naik Harga? Terima Kasih Sangat

Malam ni dah bertolak pulang. Hmm. Tak puas kott dok rumah. Tak rasa apa. Tapi masalahnya asal balik malam ni? Aduhh. Kalau esok takpa gak. Semuanya sebab beli tiket lambat laa ni. Aduyai. Tiket ahad dah habis di jual so nak taknak balik hari ni laa gayanya.

Bila tengok kalendar tadi memang macam dah takdak masa untuk balik dah. Ye laa. Cuti dah takdak kott. Aduyai. Maknanya dalam 3 bulan tak balik?? Sakit.. sakit.. Apa pun kalau ada masa terluang dan berkesempatan untuk balik, memang nak balik. Tapi... ada laa pulak aku masa terluang... haish..

Esok BPL game tersangatlah menarik. Chelsea-Liverpool. Yang lebih menarik, Torres akan berdepan dengan kelab lamanya. Tapi harap sangat Torres turun. Teringat masa game pusingan pertama tu yang mana Liverpool menang 2-0 dengan Chelsea. Dua-dua gol tu Torres penjaringnya. Dan malam esok Torres akan turun sebagai musuhnya pulak. ish. Best.. best.. Hmm, tapi aku dapat ke tengok? Game pukul 11. Pastu kalau nak tengok mesti kena tumpang rumah member sebab dah lewat malam boleh laa pulak keluar-masuk kawasan tu. Aduhh. Dan yang peritnya lagi Isnin tu kelas pukul 8. Haaa, rabak lahh mata aku. Harap sangat dapat tengok game tu.

Dalam hal yang lain pulak, sekarang ni kemungkinan untuk aku g stadium tengok bola dah macam tipis. Aku rasa 85% aku dah tak g SEBABNYA harga tiket. Hmm, Persatuan Bolasepak Selangor... Anda punya alasan naikkan harga sebab dari dulu harga sama. Jadi itu sebab anda naikkan? Jadi kalau penyokong yang datang ke stadium semakin sikit jangan tanya lah kenapa KAN? Dah cukup bagus laa kami datang selama ini. Ada kami bising duit minyak? Tol? Fikirkan laa ehh. Orang datang dari jauh bukan bayar duit minyak dengan tol pakai daun kering.

Perkembangan di Mesir. Keadaan semakin tegang dan teruk. Kemarahan rakyat semakin memuncak. Yang menjadi persoalannya, apabila aku dah g sana nanti semua info ni memang susah nak peroleh. Aduhh. Bencinya. Nanti aku ketinggalan dalam isu ini.

Sahabat-sahabatku semua. Anda semua tetap dihati. Walaupun jarang aku berhubung dengan mereka tak bermakna kita sudah renggang. Tapi ia disebabkan keterbatasan masa dan hubungan KAN KAN KAN?

Seisi keluarga semua aku tetap dahagakan bersama mereka. Gurau senda dan gelak tawa akan sentiasa diingati. KeLOYA BURUKan korang semua akan tetap menjadi pujaan. hahaha. Terutamanya angah dengan pakli.

Sekian. Jumpa di lain episod kayhh. Salam sayang untuk semua. Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment