07 October 2010

Pn. Norhafizah Jamaluddin

Salam Keamanan semua.. haha.

Tiba-tiba je 'keamanan'?

Takde laa. Sebenarnya aku da lama tak dengar cerita dari saudara-saudaraku di sebelah tebing barat sana. hmm. Nak tau gak perkembangan mereka kan? Kami di sini sentiasa mendoakan kamu semua secara khasnya rakyat Malaysia, secara amnya umat Islam seluruh dunia.

Adakah anda masih lagi di dalam genggaman mereka? Sudah pasti kan? Tapi semangat jihad fisabilillah anda semua memang sentiasa membara.

Hurm, tadi bukak fb je tgk ade org komen status aku Kurindu tutur sapamu nan manja.. saat kau berada disisiku.... Rupa-rupanya cikgu yang aku sanjungi, hormati, dan sayangi.... Pn. Norhafizah Jamaluddin. Beliau komen mak ai...jiwangnya...bkas anak muridku sorg nih. hahaha. Apa buat cikgu.. kalau itu yang terluah dari hati ini..


Aku cadang sebenarnya nak balik 16hb Okt nie. Tgk-tgk tak kesampaian siot. Aku fikir nak ambek laptop sebelum study week tapi.... aduh. Minggu depan aku rasa minggu klimaks utk sem ni. hah! Pack giler masa sampaikan terpaksa buat kelas n test sabtu ahad 16 & 17 hb tu. Hadoyai.. kebetulan da cakap dgn eka nak lepak sebelum study week tu. adoi..

Minggu depan laa nak presentation ape yang drawing yang kteorg da buat selama ni. Subjek laen pon ade gak kena present. hah! pening kepala aku fikir benda ni semua. Semua kerja kena submit minggu depan. Kusut! Arrgh!!!! pastu ade test lagi..


Da laa. Malas nak celoteh lagi. Sebenarnya nak masukkan ape yang cikgu cakap tu je. Rindu ar cikgu, 2 tahun kott. Disebabkan beliaulah aku bertambah-tambah minat belajar BM. Tapi kini ia tidak ada langsung kena mengena dengan apa yang aku belajar sekarang. Rasa hati memang nak je ceburi dalam bidang bahasa ni. Nak jadi macam A.Samad Said.... 'konon'.....


Cikgu.. saya abadikan nama cikgu untuk entri kali ini.. Patik mohon perkenan... hahaha..


P/S:harap-harap takde sesapa sahabat aku yg bagi link ni kat cikgu hafizah. Buat malu jer.

4 comments:

  1. nas , kalau ade rezeki kita jumpa time study week adelaa..kann ??
    tak pun , hari lain kita try laa arrange kayy ??

    ReplyDelete
  2. perh.!!!
    cm ni kau an??
    baru nak ajak lepak ILP punyer sebelah??
    ada pahamkah??
    ahahahaha...
    kau belanja ar..wahahahah!!

    ReplyDelete
  3. eka, insyaAllah.. harap-harap dapat laa..
    ayie, haha.. mcm laa takde tempat laen lagi.. selagi mana bleyh merantau kita merantau ler..

    ReplyDelete
  4. ahahah.
    then ajak tira..
    singgah mid..
    masok topman..eh topshop bak kate kau..sdgkan ianya sama..ahahaha!!

    ReplyDelete