19 November 2010

Lepas Gian

Wahh. Segar badan. Berpeluh kaw nye tadi. Hmm. Baru lepas maen futsal. Puas hati giler maen tadi walaupum sejam. Sejam yang penuh bermakna. hahaha.

Asalnye aku taknak g sebab dompet kering. Tapi kalau darah tu darah sukan, memang tak laa derr. Tak tahan aku rasa. Petang tadi hujan. Tak maen bola. Sejak aku balik masa tu tak dapat maen bola lagi. Tu yang gian giler nak shoot bola. Dok kat sana lagi laa memang jarang giler nak beriadah.

Puas hati laa maen tadi. Banyak kali gak berdepan dengan pintu gol pon aku shoot kaw-kaw nye. Sangap laa katakan. Tapi naseb baek tak kena muka dorg. Kalau tak memang bergaduh ar. Ye ar, cakap maen saje-saje tapi aku shoot macam kat dalam tournament. Apepon aku dapat gol berstyle. hahaha. Terasa macam Nor Shahrul Idlan Talaha la pulakk. hehe. Player Malaysia yang menjadi ikon aku sekarang ni. Dengan sikap cool dye kat depan gol.

Tadi berlaku satu insiden yang hampir memusnahkan harapan aku untuk masuk pertandingan BolaSepak 9Sebelah. Aku tengah on the run bawak bola kat pintu gol, tiba-tiba kena tackle. Terkepak kaki aku. Hah. Nak menangis aku rasa. Ye laa dah dekat game tiba-tiba jadi camtu. Pastu aku lawan balik kaki ni, aku urut. Pastu aku maen balik. Naseb baek okaayy, tapi still terhencut sikit. Aku asek macam tu je. Bila setiap kali nak masuk tournament mesti injured bila da dekat-dekat hari game. Tu yang cuwak tu. Takut badi.

So dah lepas tu okayy la kan. Dalam tengah maen-maen tu, fitri plak shoot bola giler bapak. Kena perut aku! Jatuh terus aku. Terbaring. Senak dohh. Bangkai betul! Tapi naseb senak kejap jehh.

Pastu balik g makan kat mamak. Sebelum nak gerak balik lepas makan tu ada msg masuk kat fon ayoi. Pastu aku saje usha, tengok-tengok orang wish birtday dye. Ape lagi aku cakap kat yang laen. So kteorg beli 3 telur dgn tepung. Kami semua buat-buat g hantar ayoi kat rumah. Pastu pham-pham sudaa. Bung* bang* bung* bang*.. Pastu masa nak balik tu dorg baling tepung kat aku dgn syamin plak. Siot betul dohh.

Btw, ayoi.. Chill dohh. Benda ni spontan je, kteorg tak rancang dari awal pon.

1.30 A.M
19 Nov 2010

No comments:

Post a Comment