25 June 2010

5-4? Giler ahh!!

5-4? wow! sungguh menakjubkan..
Senior vs Junior..
Mendahului 4-0 dalam separuh masa pertama,
Mereka merapatkan jaringan menjadi 4-4 sama di separuh masa kedua.
Namun nasib menyebelahi kami dengan kemenangan 5-4..
Seriously giler betul dorang bersemangat kejar walaupun dah ketinggalan.
Tapi yang penting ape aku cakap kat team aku hampir menjadi kenyataan..
Aku cakap " korang makan konfem lepas ni kalah "
That's my experience..
dan benda tu hampir terjadi kerana mereka berjaya menyamakan jaringan..
Tapi yang pelik team dorg makan semakin bertenaga pulak lepas makan..
hahaha..
Paling aku tension masa maen tadi bila aku sendiri sedar kesalahan yang aku buat..
Serius f**k giler rasa..
Tapi aku risau perempuan-perempuan tu nampak aku macam marah sebab hempas bola tadi,
3 kali kott kalau tak salah.. bagi aku tu normal, lelaki maa!!!

Lepas game tu, tunggu eka ambik sijil sebab nak g beli kek,
sementara dorg ambik sijil tu lebih baek aku solat dulu..
Tengah dalam perjalanan g surau, lea panggil
" asal semalam? macam kusut je? "
aku cakap " tak ade ape lah "
Yela, spontan je lea tanye,
memang tak terkata ar..
Laenlah tengah duduk sembang-sembang kan..
Ade lah feel nak jawab.. hahaha..
Tapi Aiman seriously cute giler..
geram aku tengok telatah dye..
teringat mase datang rumah lea sambut birtday dye
kecik lagi dye.. tapi time tu dye asek memekak je..
menangis, tak sempat nak maen dengan dye..
Tapi tadi puas giler dapat maen dengan dye..
Ayie tau laa kan aku, suka dengan budak-budak..
Tapi yang paling lawak tengok, kakak dye sanggup masukkan
dye dalam longkang untuk ambik bola.. bagus sebab ajar dye berdikari
dan pengalaman.. Rasenye aku umur 7 tahun pon tak pernah masuk longkang
sedalam tu.. haha.. gempaQ lea!!
Ikut hati memang nak je tergelak besar tadi, tapi nanti orang usha pelik
plak ketawa sorang-sorang.. aduyai.. lawak giler..
Entah bile laa dapat jumpe aiman lagi..

Balik tu kteorang lepak pink sebab celebrate birtday ayie, echah, dan cikgu azrina
Tapi sebelum tu eka, aku, tira g beli kek, last minute preparation.. haha..
Aku terpaksa cakap dengan ayie " kau lepak sini dulu, jangan lari mana-mana "
Risau gak aku dye balik ke sebab aku tak cakap aku nak g mane..
Lepas sampai sekolah balik je aku ajak dye lepak pink..
Yela mula-mula dye desak nak balik sebab nak main bola,
tengok-tengok tadi hujan bhai.. mane ade orang main bola..
Hikmah tu.. hahahaha..
Tapi sebelum gerak pink aku dapat bagi lea buku yang bertajuk
" Aku Terima Nikahnya " dan " Bercinta Sampai Ke Syurga "
Saje nak berkongsi ape yang aku dah bace.. khatam kott dua-dua buku tu..
Seriously tadi lepak sekejap je, mane tak nye,
da nak pukul 7..
Aku makan sepotong kek terus bla, tapi nasib baik ayie tanye
" kau dah bayar duit air belum "
baru aku teringat.. haha.. kalau tak memang haram laa air yang aku minum tu..
So bayar terus chow balik rumah..

p/s : lea, buku tu tak yah baca tergesa-gesa. Kalau ade masa baru bace sebab lea pon sibuk prepare for SPM. Jangan pulangkan buku tu selagi tak baca habes taw. Nas bagi pon sebab lepas ni maybe dah tak dapat jumpa lea lagi sebab dah nak sambung study balik minggu depan. Kalau jumpa pon maybe dalam bulan November sebab dah cuti balik. So sementara ada kesempatan ini, Nas nak wish selamat maju jaya dan gudluck for your SPM lea! gudluck gak untuk exam-exam sebelum SPM ni. Buat yang terbaik kayh! Kalau ade ape-ape yang memerlukan bantuan nas, call or msg taw. Nombor nas, pqa ade kan.

No comments:

Post a Comment