21 June 2010

WanNurAtikah! Brazil 3 IvoryCoast 1

Pagi tadi game, Brazil menang 3-1 dengan Ivory Coast.. haha.. tulis ini bukan sebab suka dengan kemenangan Brazil tu, tapi disebabkan aku target jumlah gol untuk game ni tepat.. hahahahaha.. tak percaya tanya eka.. kan?

Mula-mula tanya dia, " pagi ni Brazil vs Ivory Coast rase sape menang? " Dia cakap " mestilaa Ivory Coast.. haha.. tanak Brasil ".. So okayy la, dia cakap macam tu aku pilih laa Brazil untuk game pagi tadi dengan target Brazil menang 3-1..

Tengok-tengok game pagi tadi its really happened.. haha.. aku pon macam tak percaya tepat target aku.. masa Brazil tengah leading 3-0, cakap dengan abang aku, " tadi aku cakap dengan member aku game ni Brazil akan menang 3-1, sekarang ni da 3-0.. kalau betul terjadi memang giler ar ".. Abang aku cakap " takkan nye Ivory Coast kene lagi sebijik ".. So kteorg sambung ar tengok, tiba-tiba minit-79 kalau tak silap, Drogba gol.. hahaha.. Aku cakap " ini satu benda ajaib, tadi aku cakap dengan member aku tu main target je " abang aku cakap balik " alaa.. ni Ivory Coast boleh dapat gol lagi ni " dalam hati aku cakap, " ohh.. dia taknak aku punye target tepat ni.. Tadi cakap Ivory Coast kene lagi sebijik, sekarang cakap Ivory Coast boleh dapat lagi satu gol ".. hmmm, layan kan je la.. Tengok-tengok keputusan kekal sampai tamat game.. hahahahaha.. UNBELIEVEABLE!!

Yang Nadia pulak semangat bangun tengok game pagi tadi sebab nak tengok Kaka.. hmm., tengok-tengok Kaka kene kad merah.. hahaha.. Abang aku cakap " Kaka tu dah bosan ar tu menang lagi, tu yang dia buat benda bodoh.. Lagi pon Brazil dah layak dia malas nak main untuk game lepas ni kott "

tapi Brazil pagi tadi cara maen dorg memang 1st class giler! short pass bagus, counter-attack yang menggila laju.. Memang layak mereka mempunyai title SAMBA KICK..

No comments:

Post a Comment