29 June 2010

Perhitungan Nasib Pasukan Pilihanku

Pasukan pilihan pertama aku ARGENTINA
layak ke pusingan suku akhir dan bakal berdepan GERMANY 
Pasukan pilihan kedua aku  NETHERLANDS
bakal berdepan dengan BRAZIL (aku rasa walaupun game dorg belum mula) di pusingan suku akhir nanti

Dalam pengiraan kedua-dua team pilihan aku ini akan terkandas pada peringkat ini. Jika mahu dibandingkan corak permainan GERMANY jauh lebih baik berbanding dengan ARGENTINA. Corak permainan yang begitu agresif ketika menentang ENGLAND. Dua gol awal Argentina ternyata hanyalah tuah sahaja. Gol pertama off-side manakala gol kedua kesilapan defence.

Dalam perlawanan tadi Netherlands juga kelihatan tidak bermaya jika mahu dibandingkan cara permainan Brazil sebelum ini. Jika tuah berpihak pada Chile, mungkin perlawanan awal pagi nanti Brazil akan mengikut jejak langkah FRANCE , US , ENGLAND , ITALY.

Persoalannya, adakah ramalanku tentang nasib pasukan pilihan aku ini bakal benar-benar terjadi?
Sama-sama kita tunggu dan lihat.. 

Tsamina mina eh eh..
Waka waka eh eh..
Tsamina mina zangalewa..
This time for Africa... (waka2-shakira)

 

No comments:

Post a Comment