07 September 2010

Berseri Kott

Hurm, tadi turun KL pusing area Jalan TAR.. haha.. Semua tempat kteorang jelajah.. Yang lawaknye ade RTM tengah buat rakaman untuk segmen ape tah, tengah dorg buat rakaman ape wartawan tu cakap aku saje menyelit belakang dye buat-buat carik barang, padahal saje nak masuk tv.. hehehe..

Pastu sampai rumah dalam pukul 3 tetiba teringat adik g tuisyen.. arini ari Selasa.. Baru teringat, so cakap dgn mama nk ambek adik tuisyen laa sebab? hahahhaha.. Dipendekkan cerita dia pun naek laa sekali tadi.. Pastu dalam perjalanan balik tu aku senyap je.. Sebenarnya nak bersembang dengan dia tapi ade penghalang(2 org) jadi aku senyap je laa.. Dalam pandu kreta tu banyak kali aku curi pandangan ikot cermin pandang belakang usha dia.. wahahahahahhahahahaha.. Dia tak perasan pon.. Tengok muka dia macam ade perubahan? Itu sebab aku usha banyak kali..

Dah sampai rumah tanya dia g bazar tak, dia cakap g so ade peluang laa nak jumpa dia.. Ye la dalam kreta tak puas lagi, da laa tak sembang ape pun.. Kebetulan membe aku ni ajak g situ gak ape lagi tanpa ragu-ragu aku tunjuk lampu hijau laa.. hahaha.. Sampai situ dalam 6.05, pastu pusing beli ape yang patut.. Dalam 6.20 selesai beli sume pastu cuma tunggu dia je.. Tengah sembang-sembang dia msg tgh otw nak turun..

Dalam 5 minit dia sampai, kami pun berjalan laa lagi sekali untuk dia nak beli plak.. Sempat laa sembang tgh jalan-jalan tu tapi masalahnya asal pendek sangat bazar tu? Kalau 2km kan bagus.. Dapat sembang lama-lama dgn dia.. Hahahaha.. Tapi sepanjang jalan tu aku usha gak ape yang menyebabkan aku nampak muka dia laen? Berseri semacam jee.. Nak cakap dia gunting rambut, siap dia boleh ikat sanggul lagi haa.. Hurm, entahlah.. Mungkin gak sebab da lame tak nampak dia kott...

Pastu dalam 6.45 berpisah laa kami.. Hmm, tak puas kott lagi jumpa dia.. Hahahahahahhahahaaahaahahahha.........

No comments:

Post a Comment