14 September 2010

Futsal.. Kasut??

Tadi lepak dengan Iwan dengan Ayie. Kononnya study ar. 'STUDY', hahahaha. Tapi memang study pon tapi sikit-sikit je. Yang banyak sembang. Senang cerita sembang kosong laa. Cerita kedai kopi... kahkahkah. Banyak sangat benda yang kita sembangkan. Pastu pusing atas terjumpa adad n da geng. Lepak kejap dengan dorang. Tapi ade perkataan baru aku dapat hasil dari lepak dengan dorang. wahahahahahaha.. pastu otw nak balik tu ternampak sesuatu. Dorg tak nampak n suro aku u-turn. Apa lagi aku terus tukar haluan masuk jalan balik utk u-turn. Ha bila tengok depan-depan tau cuwak. hahahahaha.

Hurm, 2 hari berturut-turut da dapat maen bola. Seriously best n puas giler walaupun kaki keras. hahaha. Yang tak syoknye kasut maen bola takde ar, tu yang problem sikit. Bayangkanlah minggu terakhir Ramadhan tu rm80 aku terbang camtu jee. Adoii... Tapi nak bersukan punya pasal aku maen redah je pakai kasut yang da koyak sikit buat maen. Ape aku kesah. hehe. Rabu ni dorang ajak maen futsal, dorang tak tau masalah aku. Kemungkinan besar memang aku tak maen ar bhai.

Lastly, aku sentiasa rindukan dia. Kalau ikutkan hati rasa nak dia sentiasa ade bersama. tapiii..........

P/S: aku baru je chat dgn membe aku yg da bertunang. Aku tnye mcm mane bleyh kenal tunang dye tuh, dye ckp kat tempat futsal. Pastu aku tnye mak bg plak tunang awal. Dye ckp, tunang je pon bukan nikah lg. Pergh! klau bleyh aku pon nak bwat mcm tunang dye. Tunang dlu an, sebab biar org tau yg tu BAKAL jd milik kita. Tp ape bleyh bwat, diri sendiri pon mama ngan abah tanggung. InsyaAllah aku nak bwat betul biar ade sumber dwet sendiri. Time tu baru laa yakin boleh sara anak org kan? Tambah-tambah lg org yg kita syg. Tapi lelaki kena tau tanggungjawab yg perlu buat. Jgn nnt jd kes isteri sara suami dan keluarga. Tu memang memalukan.

No comments:

Post a Comment