07 September 2010

Misi Aku

Hah.. Tak tau nak buat ape skrg nie, so saje laa update entri ni.. Haha.. Semalam keluar dengan mama, angah, adik.. G shopping, sebenarnya aku tak nak g sebab nanti ade je barang yang aku nak beli.. Tapi disebabkan mama paksa g terpaksa laa aku follow.. Aku sebenarnyya awal-awal da cakap raya tahun ni tak nak beli ape-ape, itu pasal laa mama paksa aku follow sebab nak suro aku beli gak..

So aku follow laa dorang beli.. Tengah dorang pilih-pilih baju aku ternampak baju purple ni, agak menarik laa aku tengok.. Pastu mama suro beli, nak tau mama cakap ape? Ambik laa mane baju yang nak.. So aku ambik laa baju ni.. Tiba-tiba mama cakap "eeee....". Sebab ape? Sebab baju tu warna purple.. Hahaha. Baju 10 ringgit  je bhai.. Malas nak ambek yang mahal-mahal..

Pastu pusing-pusing aku beli minyak wangi sume laa.. Sampai rumah aku tengok balik barang-barang aku, sume warna purple. HAHAHAAHHAHAHA.. Kebetulan kottt..




Pastu malam tadi aku g jumpa member aku ambek barang aku yang tertinggal kat bilik. So dapat laa barang aku tu.. Hurm, nak dijadikan cerita sekarang ni aku berusaha pusing sekitar KL & Selangor ni.. Baru-baru ni da sampai Cheras.. Sekarang ni banyak lagi misi aku... Hahahahaha.. Antaranya nak ke Taman Medan.. Rumah sape? Ntah.. Biarlah laa rahsia.. Wakakakaka... Jangan terkejut kalau aku dapat sampai ke sana.. Tapi nak g dengan sape ha????????

Sebab masa tu balik dari maen futsal dia ade tunjuk kawasan rumah nenek dia tu. Kawasan tu aku banyak kali lalu cuma tak masuk dalam-dalam ar.. Nanti aku nak carik gak ar.. Hehehe..

No comments:

Post a Comment