05 September 2010

Serabot!!!

Aduyai.. da nak pukul 3 dok..
Terkhayal depan skrin ni melihat segala-galanya..
Macam tak percaya.. Aku pun tak pham..
Kepala aku makin pening kadang-kadang.. Hmm, tadi lepak dengan ilan..
Kami dok sembang tapi aku rasa macam lawak laa..
Nampak macam tak sesuai, dye da laa kecik sembang dengan aku yang sebesar-besar gajah ni.. wakakakaka.. mesti orang-orang yang tengok timbul persoalan di fikirannya kan..

Entah asal tiba-tiba dye boleh datang kat aku berbual.. Hmm, aku tak kesah sekecik mana pun umur atau sebesar mana pun umur orang tu, datang kat aku nak bersembang aku layan kan je.. Aku sebenarnya serabut ar.. Macam mana nak hilangkan sume ni ha?? Hmmm.. Macam-macam persoalan timbul di benak fikiran ni.. Tentang ramai orang.. Tentang pelbagai situasi.. Adoii.. Ya Allah berilah ketenangan padaku..

Haa.. lagi satu aku nak mohon maaf sekiranya anda yang terbaca entri aku sebelum ni.. Kasar kan ayat aku.. Macam-macam keluar, tapi itulah luahan perasaan aku.. Serius aku benci orang jenis macam tu.. Hah!!!!!! malas aku nak bercerita lagi pasal tu.. Buat apa cerita tentang orang yang tiada berperikemanusiaan..

Aku rasa berdosa kerana mengeluarkan kata-kata itu dalam bulan mulia ini.. Tapi aku takkan padam ape yang telah aku katakan itu.. Ok lah sampai sini saje.. InsyaAllah esok hari aku update yang baru.. Nak tido ar.. Tenangkan hati..

No comments:

Post a Comment