16 September 2010

Tak Perform

Wahhh. Bangun je terus on9. Ye laa, malam tadi aku tak sempat on9 sebab angah on9. Hmm. Aku tgk results Liga Juara Eropah, sume menepati ramalan. Bagus bagus. Cuma game pagi semalam je results tak memberangsangkan. Manu boleh seri???

Kelmarin Selasa malam gerak g Stadium Shah Alam. Macam biasa ar sebab nak tengok pasukan kesayanganku beraksi... SELANGOR. Itu merupakan perlawanan pembukaan untuk Piala Malaysia. Dipendekkan cerita Selangor menang 3-1. Tapi dorg (T-Team) kurang sorg player. Minit ke-25 da kene red card. hahahaha. Tapi Selangor minit ke-50 lebih baru dapat gol.

Nak dijadikan cerita, Selangor berderet-deret peluang ada. One by one dgn keeper da berpuluh cuma penyudah je takde. Jadi aku sebagai penyokong fanatik ni geram ar sebab banyak kali kott pintu gol tu ternganga, tapi tak gol. Aku punya geram hentak kerusi stadium tu sampai patah bhai. wahahahhahaahaha. Aku pun tak percaya aku hentak sampai patah. Hmm. Da banyak kali aku g ni baru 1st time aku rosakkan barang stadium. Jadi berbaloi laa aku bayar duit tiket selama ni utk betulkan tu. hahahaha. Vandelism!!! Nnt aku akan upload gambar kerusi patah tu utk entri laen. Sekarang ni tak sempat lagi.

Hmm, malam tadi futsal. Ape yang aku boleh katakan TERBAEK. Sebab sume tunjukkan komitmen utk turun bersama-sama. Bayangkanlah sampai 22 org ade. GEMPAK an! Kteorg buat 4 team. Tapi yang tak syok nye, aku tak dpt maen pada aksi terbaek. Sebab da lame tak maen futsal kan. Selalu maen biase-biase tapi ni maen mcm perlawanan bebetul. Atleast aku takde buat kesilapan walaupun aku takde GOL. hahaha. Pwas ati ar. Geng-geng aku sume turun ditambah pulak dengan geng-geng abg aku. Itu sebab boleh jadi 22 org. Kpd iwan, terimakaseh bebanyak sebab menunaikan harapan aku utk kau dtg tgk kteorg maen. Ye ar, malam ni kau da nak balik Mesir.

P/S: Malam ni flight dye. Mengikut rancangan kami kekawan dye nak follow g hantar kat KLIA. Tapi tak tau laa aku dapat g ke tak, takot tak dapat je laa. Dengan harapan, aku dapat g hantar dye ar...

No comments:

Post a Comment