14 December 2010

12 Dec 2010

Hmm, ahad lepas.. 12 Dec. Telah pun berlalu. Team aku terhebat!!! hahaha. Apa boleh buat, semua nampak apa kelemahan kteorg. Berterabur laa siot kteorg maen. Adoyy.

Keeper laa tak lakukan yang terbaik. Dye pon last minit kteorg panggil dye. Pastu dye dtg pon ingatkan ade friendly padahal tournament betul. Kteorg pun bukan kenal keeper tu, sorang ni punya member. Pastu defence memang bocor habis arr. Masa first game tu dua kali aku tackle player dorg sebab dah takde choice lain. Klau tak tackle kemungkinan besar gol. Tapi aku tackle yang kedua tu terus injured. Sakit giler kaki aku. Tapi paksa gak main.

Game kedua memang aku tak jadi first team daa. Lutut rasa macam daa nak terkeluar. Tapi masuk maen gak sbg pemain gantian tapi tetap tak boleh buat apa-apa perubahan.

 Dah laa tu. Malas nak cakap banyak lagi.

Apepon terimakasih lea n pqa sebab dtg support kteorg. tq kat cumi n azri masran gak sbb dtg, tak lupa gak tira n eka walaupun dorg tak dpt dtg.

Kepada semua pemain gak, terima kasih semua. Banyak lagi pengalaman yang perlu kita carik.

Terima Kasih banyak-banyak kepada semua yang terlibat secara langsung mahupun tidak langsung.

Thanks to all of you!!!

No comments:

Post a Comment