28 December 2010

Aku Rindu Sayang Kamu

Kelmarin masa round sekitar stadium tu terjumpa satu banner ni. Aku terus suruh ayie g situ sebab ada satu yang menarik perhatian aku.

Nak cover punya pasal suroh ayie dgn pakli bergambar, padahal dalam hati ni aku yang nak. haha. Tapi gambar ni tak letak kat fb pun. Demi menjaga privacy, tapi gambar dorg aku letak. wahahaha.

# tajuk tu takde kena mengena dengan sesiapa. aku rindu & sayang tu kat skuad bolasepak Selangor. itu pasal bergambar dengan bendera Selangor. hahahahaha...


Ada satu info menarik yang aku nak kongsikan bersama.


Angka 26 seakan-akan badi yang menghantui Indonesia. Kenapa?
26 Disember 2004 | Tsunami melanda Aceh
26 Mei 2006 | Gempa bumi di Jogjakarta
26 Jun 2009 | Gempa bumi di Tasik Malaya
26 Oktober 2010 | Bencana Tsunami di Mentawai
26 Disember 2010 | Indonesia tewas 3-0 di tangan Malaysia
Penjaring 2 gol Malaysia, Safee Sali berusia 26 tahun
Penjaring gol kedua, Ashaari Samsudin memakai jersi nombor 26

No comments:

Post a Comment