19 December 2010

Lutut Tak Baik Lagi

Sekarang ni dah genap seminggu aku tak bermain sebarang sukan... bola sepak ke badminton ke, malahan jogging pun tak. Dengan erti kata lain, dah seminggu aku tak berpeluh. Rimas dohh sebenarnya. Aku bukan jenis orang yang tak bersukan, paling-paling tak pun dalam sehari tu mesti akan berpeluh.

Ini semua kesan daripada aku beriya-iya mempertahankan gol aku daripada dibolosi minggu lepas dengan aku tackle pihak lawan yang sedang berlari menggelcek bola. Lutut aku ni memang sakit dari ahad lepas. Sampai sekarang tak pulih. Aduh. Risau gak aku. Pergerakan aku kini pun terbatas.

Main tak lah sampai 24 jam, tapi kesan sakitnya dah genap seminggu. Macam tak berbaloi kan? Tapi ini semua suratan yang dah terjadi. Doktor ada cakap kalau seminggu tak elok lagi, refer ke hospital. Tapi aku malas nak cakap dengan mama yang lutut aku ni sakit lagi. Paling-paling pun biarlah aku dapat melepaskan tengok Malaysia main final ahad ni kan. hahahaha.

Hmm, susah gak bila dah sakit ni. Allah dah tarik nikmat yang Dia telah pinjamkan kat aku. Ya Allah, pulihkanlah segera kesakitan kaki yang sedang aku alami ini. Tak tahan dah ni... lama tak berpeluh. Ish.

No comments:

Post a Comment