05 December 2010

Aku ****** Dia

Ish. Dari tadi nak tulis, tak tertulis-tulis lagi.

Hmm, semalam waktu macam ni laa sembang dengan dia. Lama gak laa, tak puas kott sembang. Tapi apakan daya, kredit daa kering.

Macam-macam jugak laa aku cerita dengan dia, aku cakap pasal apa yang aku rasa. Dia lah satu-satunya insan yang pernah aku keluarkan ungkapan ********. Aku pun tak tahu, dengan dia je yang perkataan tu boleh terkeluar.

Aku ceritakan kat dia, macam mana benda tu aku mula..... Sebenarnya masa tengah cerita-cerita tu aku tersebak gak sebab ingat balik semua tu. Adeh! Nasib baik laa dapat kawal gak.

Sebenarnya aku ada benda lagi yang aku nak cakap tapi tak terlafaz laa mulut aku nak cakap. Sebab memikirkan banyak perkara. Aku saje tanya tanya apa maksud tersirat
lagu ........ yang dia suruh aku dengar tu. Bukan aku tak faham, tapi aku nak dengar apa yang yang maksudkan dengan mulut dia sendiri. Kott aku faham tang lain, maksud dia tang lain. haaa.

Tak perlu laa aku rasa nak tulis semua kat sini kan. Tapi......

[bersambung] bila? entah. kotkot tak bersambung. haha. nak tidur arr. entri utk 4 dec pun tak sempat nak buat sebab takde masa. bangun pagi tadi kejutkan dia. haha. (tantah dia dah bangun)

pastu tidur balik, bangun pukul 10. Terus siap nak g catering, tgktgk ayie tak msg. bila msg dye, tak reply. nak call kredit kering, call laa pakai rumah. dua kali call baru dye bangun. sampai tmpt tu pukul 12, abes dalam pukul 3. cuci semua 4.30 baru sampai rumah terus tidur. sedar-sedar pukul 6 sebab ayie call tanya maen bola ke tak. pastu tidur balik, padahal sedare datang tu. agak 15 minit terlena.. terjaga terus keluar jumpa dorg. pastu solat terus siap nak g rumah sedare yang laen plak. aduh. letih giler. masa siap-siap tu mood memang rasa nak mara je. tp nasib dapat kawal. pastu 10.30 tadi baru sampai rumah balik. nasib baik dapat on9 terus, kalau tak terbang laptop ni kat dinding kang.

1 comment:

  1. ahahaha....
    aku tawu sipakah gerangan diatas..ahahahahahahahahahaahahahahahaha..
    semangat nk jog kat atas..tgk2 dia tkder...
    ahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahah..
    kepada si dia yg di mksudkan nas tuh..JGN MARAH NAA!!!ahaha

    ReplyDelete